Zpětná vazba je důležitá, ale online průzkumy v pop-up oknech, které na nás občas vyskočí z obrazovky, lidi spíše odrazují. Jak jinak tedy získat pravdivou zpětnou vazbu od zákazníků?
Portál Entrepreneur přináší 7 rad, jak na to:
1. Online průzkum. Použijte třeba Survey Money, který tuto možnost nabízí zdarma. Odkaz můžete přidat například k účtu za výrobek.
2. Anketa. Lidé mají ankety rádi, protože jim umožňují vyjádřit svůj názor. Jsou mnohem populárnější než obyčejný dotazník. Výborně funguje anketa například na blozích nebo na Facebooku.
3. Zeptejte se, co byste měli ještě dělat. Možná získáte zajímavé nápady přímo od svých klientů.
4. Nabídněte výhru. Kombinace průzkumu se soutěží bývají velmi úspěšné. Při nabízení ceny buďte co nejnápaditější.
5. Odměňte všechny účastníky. Nabídněte třeba dárek všem zákazníkům, kteří poskytnou zpětnou vazbu do 24 hodin. Může to být sice velká investice, ale zároveň tím klienty zapojujete, čímž zvyšujete jejich loajalitu.
6. Hledejte zpětnou vazbu na jiných platformách. Hodně prodejních portálů nabízí možnost zveřejnění referencí o výrobku.
7. Vytvořte komunitu. Podaří-li se vám na webu nebo na sociálních sítích vytvořit fórum diskutujících lidí, stačí číst, co lidé píší. Kromě toho budou zákazníci otevřenější při komunikaci mezi sebou, než když mluví přímo s vámi.
Zdroj: www.managementnews.cz