Neváhejte a pusťte se do toho. Reklamní předměty často firmy podceňují, alespoň ty základní bychom neměli podceňovat. Dokáží nenásilně putovat mezi širokou veřejnosti. Jen si vezměte, kolikrát a jakým způsobem k vám doputovala cizí firemní propiska.
Dárkové a reklamní předměty mají i v dnešní době své nezastupitelné místo ve firemní komunikaci směrem ven i dovnitř. To, zda ponesou konkrétní poselství, budou šířit dobré jméno společnosti, lákat nové klienty nebo potěšit zaměstnance, bude už čistě na vás.
Zamyslete se nad účelem
Nejprve je potřeba zamyslet se nad jejich účelem. Obyčejně se používají pera, propisky, bloky, flash disky, hrnky či deštníky. Právě takové předměty se využijí při běžných setkáních se zákazníky například na veletrzích. Dále je mohou využít sami zaměstnanci. Jedná se zkrátka o věci každodenní potřeby, které udržují povědomí o značce a bezesporu jsou užitečným dárkem, jak pro pracovníky, tak pro klienty.
Co na jakou příležitost?
Pokud ve firmě pořádáte akci pro klienty, slavíte výročí, pořádáte veletrh rozhodně nechejte pro tuto příležitost vyrobit reklamní předměty s pamětní hodnotou. Nejčastěji se setkáváme s reklamními tričky, či hrnky. Populární jsou ale také diáře, kalendáře, šátky, či manžetové knoflíčky.
Očekáváte-li ve firmě mimořádného hosta, ať už se jedná o vedení, konkurenci či obchodního partnera, je dobré zamyslet se hlouběji. Tužkou a blokem bychom jej moc neuctili. Darováním luxusní psaní soupravy, kvalitního diáře, hodinkami či kufříkem už ale zanecháme hlubší dojem.
Sandra Špačková