která Vám umožní zapisovat do CRM skrz e-mail nejen komentáře, ale i vkládat dokumenty, jako jsou nabídka, objednávka či faktura. Řešit takto můžete příchozí i odchozí dokumenty, aniž byste museli nějak složitě nastavovat svého e-mailového klienta. Stačí pouze, pokud dáte do kopie své korespondence i „e-mailovou asistentku“ a ta se již postará o zbytek.
RAYNET CRM umožňuje snadnou synchronizace s Google aplikacemi i Vašimi vlastními systémy
Stejně jako e-maily můžete s RAYNET CRM synchronizovat Váš kalendář (Google kalendář, MS Outlook kalendář, iCal, iPhone kalendář) či kontakty, které máte uložené ve Vašem účtu na Google. V případě, že byste měli zájem o synchronizaci dalších dat, třeba i těch z Vaší současné databáze, je to možné skrz REST API konektor.
Vy i Vaši obchodníci tedy můžete mít v RAYNET CRM umístěny všechny potřebné informace o obchodních případech, smluvní dokumentaci či informace o platbách, aniž byste museli tato data ve velkém ručně přepisovat.
Čas i práci ušetří mobilní aplikace
Stejně jako služba „e-mailová asistentka“ je užitečná i mobilní aplikace (ve verzi pro iOS i Android), díky které mají obchodníci přístup ke všem obchodním případům (od fáze „lead“ až po uzavřený obchod a následný servis) přímo ze svého telefonu. Rovnou tak mohou zadávat nově dohodnuté věci či postup ve fázi uzavření obchodu.
Už žádné psaní poznámek do diářů či bloků, nyní je možné vše přenést z mobilu do RAYNET CRM.
Chcete poznat výhody RAYNET CRM na vlastní kůži? Zaregistrujte si 30 denní bezplatnou verzi
Pokud spíše než na psané slovo dáte na vlastní zkušenost, neváhejte a zaregistrujte si 30 denní bezplatnou verzi RAYNET CRM. Budete si tak moci na vlastní kůži vyzkoušet intuitivní prostředí této aplikace, bez omezení funkčnosti (tj. máte možnost si vyzkoušet plnou verzi systému). Po uplynutí 30 denní lhůty je pak jen na Vás, jestli se rozhodnete v užívání RAYNET CRM pokračovat (věříme, že ano).