profesionálně, ale přitom příjemně a měly větší šanci, že splní svůj účel?

Nikdo asi nepochybuje, že pro dobrého manažera (a dobrou manažerku) je umění výborné komunikace poměrně důležitou součástí pracovních aktivit. Proto vám přinášíme tento seriál. Bude se zabývat některými způsoby písemné komunikace, které většina manažerů a manažerek denně používá.

Jednáte s partnery spíše po telefonu nebo osobně a chcete působit podobně jako vaše korespondence, tedy profesionálně i příjemně zároveň? Přestože tento seriál bude zaměřen primárně na písemnou formu komunikace, dotkne se v několika dílech i telefonických a osobních jednání.

A proč jsme pro vás takovýto seriál vůbec připravili? Na trhu existuje celá řada učebnic a kurzů zaměřených na komunikační techniky, rétoriku, prezentaci a sebeprezentaci, manipulační techniky, asertivitu a sebeprosazení a tak dál a tak dál. Jsou velice obsáhlé, rozebírají jednotlivá témata do podrobna ‒ ale my víme, že naše čtenářky a naši čtenáři mají většinou hodně nabitý každodenní program.

Proto nabízíme výběr těch nejdůležitějších pravidel: základy, na kterých můžete už sami dál stavět, sami se v umění komunikace dál rozvíjet. Ať už s některou z knih a učebnic, nebo prostě jen tak, „za pochodu“, v praxi. Seriál se dotkne více oblastí, zaměří se na stěžejní zásady, které jsou platné a osvědčené, a bude se snažit přinášet praktické, okamžitě uplatnitelné rady a postřehy.

Seriál částečně vychází z úspěšných titulů vydavatelství ComputerMedia Kurz tvůrčího psaní I a II, částečně pracuje s informacemi z různých odborných seminářů a školení a částečně vám nabídne dosud nevydané materiály z nově připravované publikace o komunikaci.

Těšíme se, že také managerka.cz takto svým malým dílem přispěje k rozvoji vaší profesní kariéry.