1. Najděte, kdo pracuje v oddělení, do něhož nastupujete
LinkedIn vám může pomoci zjistit o nových spolupracovnících, co dělají, kde pracovali dříve a jak dlouho jsou u současné firmy. Snadněji se vám pak bude navazovat konverzace.
2. Zaktualizujte svůj profil
Přidejte na LinkedIn název své nové pozice a zaměstnavatele a uveďte ve stručnosti, čím se budete zabývat. Pokud ještě nemáte v profilu fotografii, přidejte ji. Usnadníte tak svým novým kolegům seznámení s vámi.
3. Sledujte konkurenci
Když budete vědět, co se děje ve vašem oboru, noví kolegové ve vás hned uvidí odborníka. Zajímejte se například o to, jaké pozice otevírají klíčové firmy, kdo je opouští a kdo do nich naopak přichází.
-kk-
Článek přebrán z kategorie Personální marketing na HR News
Celý článek: http://www.hrnews.cz/prevzeti-clanku?id=1660020#ixzz21dseNjvL