Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací.
Velký slovník marketingových komunikací
autor: Jurášková Olga, Horňák Pavel a kolektiv
prodejní cena: 349 Kč
Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.
Jak to se mnou mluvíš?!
Neocenitelné rady pro lepší komunikaci s vaším partnerem
autor: Engl Joachim, Thurmaier Franz
prodejní cena: 198 Kč
Tajemstvím šťastných párů je úspěšný dialog. Čtivá knížka přináší všem ženám a mužům neocenitelné rady, jak se svým partnerem lépe komunikovat, jak namísto výčitek správně naslouchat, jak vyjádřit vlastní pocity, přání a konstruktivně řešit problémy a názorové rozdíly.
Pozitivní emoce
Jak je posilovat a rozvíjet v osobním i pracovním životě
autor: Suchý Jiří, Náhlovský Pavel
prodejní cena: 169 Kč
Jak zvládat své emoce namísto toho, aby ony ovládaly nás? Jak ve svém životě posilovat pozitivní emoce a zbavit se těch negativních? I když si to neuvědomujeme nebo nechceme přiznat, emoce ovládají náš život, naši spokojenost, a dokonce i úspěch. Často s námi „cvičí“ hlavně negativní emoce. Dobrá zpráva zní: můžeme to změnit!