A v poslední době tato slovní trojkombinace dostává dokonce nový nádech.

Kdo se rád dívá na televizní magazíny o světových zajímavostech, možná mu neunikl jedna z reportáží, o tom, jak v těchto vzdálených zemích objevují znovu umění smíchu. Pod vedením zkušených lektorů se učí zplna hrdla smát.  Důvod je jednoduchý, smích prodlužuje život a odbourává stres.

U nás máme na rozdíl od Číny a podobných zemí štěstí, že jsme si osvojili šibeniční humor, takže co se týká důvodů ke smíchu, nemusíme se bát, že bychom potřebovali speciální kurz, abychom se naučili znovu smát.

Našimi staršími spoluobčany oblíbené televizí estrády sice pozvolna nahradily jiné typy formátů, ale humor z bláznivých scének se nevytratil úplně, v realitě zůstává nadále. A některé scénky by nevymyslel ani pořádně ostrovtipný režisér.

Ale abychom pořád netepaly jen na ironickou strunu, protože humor nemusí být vždy jen zbraň, nebo štít, ale pomůže nám po vzoru asijských končin načerpat i energii. Takže tady je jeden ze života call center:

Operátor: ,,Vy jste zřizovatel linky?“ Zákazník: ,,Jak to myslíte?“ Operátor: ,,Na koho je ta linka napsaná?“ Zákazník: ,,Jako kdo tu je?“ Operátor: ,,Hmm, dejme tomu.“ Zákazník: ,,Já a můj pes.“ Operátor: ,,Já bych ale potřeboval jméno.“ Zákazník: ,,Ťapina“ :-)

 

ZP