V letošním roce ovládala sociální média, facebook a SEO (optimalizace prohlížeče). Díky mikro studii Balihoo vyšlo najevo, že v příštím roce zavládnou mobilní přístroje, smartphony, iPhony a iPady, local marketing v podobě eshopu a e-stránek a online hodnocení od zákazníků.
Tedy Local marketing společně s digitálním marketingem mají v roce 2013 zelenou. Co to ovšem znamená v praxi? Pokud jste se doposud nerozhodly, jestli si založit internetové stránky s prezentací své firmy, je čas to napravit. Nejenže o sobě dáte víc vědět, ale navíc umožníte potencionálním zákazníkům pomoct jim při rozhodování.
Diskusní fóra, recenze, komentáře, to všechno jsou výhody, které je potřeba využít. Nebát se jich. V současné době hojně využívané digi přístroje všeho druhu (od mobilních telefonů po tablety) zaznamenaly nárůst v elektronickém prohlížení. Proto je také na místě optimalizace designu firemních stránek.
Vždyť kreativita webových stránek je synonymem zaručeného úspěchu. Nestačí jen vyjmenovat veškeré nabízené služby, ale hlavně zaujmout každého návštěvníka natolik, že se na stránky bude vracet. A co víc, že je doporučí ostatním. Typickým příkladem stránek, které disponují vysokou návštěvnosti jsou e-shopy. Ty by bez kvalitní optimalizace byly ztraceni.
Hodně zdaru při inovacích.
Ves.
Zdroj: http://byznysblog.cz/2012/11/prinese-2013-pro-seo-internetovy-marketing/