Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele  a  nových  forem  marketingových  komunikací.

Velký slovník marketingových komunikací

autor: Jurášková Olga, Horňák Pavel a kolektiv

prodejní cena: 349 Kč

Je určený  pracovníkům  v  oblastí marketingu,  marketingových  komunikací,  studentům středních a vysokých škol. Autory  Velkého  slovníku  marketingových komunikací  jsou  odborníci  v  jednotlivých  oblastech,  akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Jak to se mnou mluvíš?!

Neocenitelné rady pro lepší komunikaci s vaším partnerem

autor: Engl Joachim, Thurmaier Franz

prodejní cena: 198 Kč

Tajemstvím šťastných párů je úspěšný dialog. Čtivá knížka přináší všem ženám a mužům neocenitelné rady, jak se svým partnerem lépe komunikovat, jak namísto výčitek správně naslouchat, jak vyjádřit vlastní pocity, přání a konstruktivně řešit problémy a názorové rozdíly.

 

Pozitivní emoce

Jak je posilovat a rozvíjet v osobním i pracovním životě

autor: Suchý Jiří, Náhlovský Pavel

prodejní cena: 169 Kč

Jak zvládat své emoce namísto toho, aby ony ovládaly nás? Jak ve svém životě posilovat pozitivní emoce a zbavit se těch negativních? I když si to neuvědomujeme nebo nechceme přiznat, emoce ovládají náš život, naši spokojenost, a dokonce i úspěch. Často s námi „cvičí“ hlavně negativní emoce. Dobrá zpráva zní: můžeme to změnit!

www.grada.cz