Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci.
Personalistika pro manažery a personalisty
autor: Šikýř Martin
prodejní cena: 249 Kč
Manažeři a personalisté si prostřednictvím publikace osvojí systémové a strategické zásady a postupy organizace personalistiky, vytváření a analýzy pracovních míst, plánování zaměstnanců, obsazování volných pracovních míst, řízení pracovního výkonu a hodnocení zaměstnanců, odměňování zaměstnanců, vzdělávání zaměstnanců, péče o zaměstnance a pracovní podmínky i využívání personálního informačního systému.
Životní koučování a sebekoučování
Klíč k pozitivním změnám a osobní spokojenosti
autor: Náhlovský Pavel, Suchý Jiří
prodejní cena: 169 Kč
Životní koučování a sebekoučování směřuje k aktivnímu řízení života a k získání stálého životního uspokojení. Nová knížka úspěšných českých koučů s bohatými profesními a životními zkušenostmi je určena jak koučům, tak všem lidem, kteří chtějí tvořivě přistupovat ke svému životu.
Sebedůvěra v práci
Jak ji získat a posilovat
autor: Taylor Ros
prodejní cena: 269 Kč
Zdravá sebejistota je základem úspěchu. Díky ní dokážeme více a máme lepší výsledky. Tato knížka vám pomůže zvýšit vaši sebedůvěru a dále ji rozvíjet. Na začátku se v podrobném dotazníku dozvíte, jaké je vaše sebehodnocení, a pak vás již zkušená psycholožka provede světem sebedůvěry a podělí se o nejzajímavější zjištění, která vyplynula z rozhovorů s dvaceti profesně velmi úspěšnými osobnostmi.
Vedení porad
Jak dosáhnout maximální výsledku s minimem lidí, času a energie – 2., rozšířené vydání
autor: Plamínek Jiří
prodejní cena: 179 Kč
V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel a zároveň se podobaly koncertu sehraného hudebního tělesa. Manažerům, vedoucím týmů a ostatním účastníkům porad kniha nabízí ryze praktická témata: čím se efektivně vedené porady liší od těch ostatních, jaké jsou nejčastější chyby při vedení porad, jak pro poradu vybrat účastníky a jak se na ni připravit, jak udržovat její dynamiku a pracovat s problémovými účastníky, a také jak hospodařit s časem a jak využívat prostor a technické pomůcky.
Psychologie reklamy
4., rozšířené a aktualizované vydání
autor: Vysekalová Jitka a kolektiv
prodejní cena: 459 Kč
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy.
Zdroj: www.grada.cz