Jak poznat neschopného, fantastu či ukřivděného? Jaké mají silné stránky? Jaké problémy způsobuje arogantní typ či byrokrat? Jak reagovat na jejich tvrzení?
20 typů lidí – jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat
2., rozšířené vydání
autor: Bělohlávek František
prodejní cena: 199 Kč
Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi.
Konflikty a vyjednávání
Umění vyhrávat, aniž by někdo prohrál – 3., upravené a doplněné vydání
autor: Plamínek Jiří
prodejní cena: 189 Kč
Nové, upravené a doplněné vydání knížky uznávaného autora, poradce a lektora ukazuje, čím mohou být konflikty prospěšné, jaký význam mají jak pro vedení a řízení firem, tak v lidském životě. Dozvíte se o možných způsobech a postupech zvládání různých typů konfliktů a seznámíte se s taktickými, lidskými a strategickými aspekty vyjednávání: například jak se na vyjednávání připravit, jak obsadit vyjednávací týmy, jaké konflikty nejčastější vznikají mezi různými motivačními typy lidí nebo jak využívat různé vyjednávací styly.
Tvorba strategie a strategické plánování
Teorie a praxe
autor: Fotr Jiří, Vacík Emil, Souček Ivan, Špaček Miroslav, Hájek Stanislav
prodejní cena: 495 Kč
Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě těchto plánů, zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací.
Marketing v cestovním ruchu
Jak uspět v domácí i světové konkurenci – 2., aktualizované a rozšířené vydání
autor: Jakubíková Dagmar
prodejní cena: 369 Kč
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů.