Organizace nejrůznějších firemních akcí jako jsou party pro klienty či zaměstnance, tiskové a odborné konference, launch výrobku či společenská akce vyžaduje pečlivou přípravu. Organizátoři eventů kladou v dnešním vysoce konkurenčním prostředí důraz na to, aby aranžmá, osvětlení, dekorace a všechny detaily zapadaly do celkové koncepce akce. Nepostradatelnou součástí aranžmá je květinová výzdoba a dekorace. Správně zvolené aranžmá může být pro akci dokonce rozhodující, dokáže totiž účastníky přenést do jiných časů (např. 30. či 60. léta minulého století) či jiných končin (party v asijském či africkém stylu). Originální, krásná a nápaditá výzdoba může navodit správnou atmosféru, která pomůže splnit očekávání hostů.

Doporučujeme nenechávat plánování květinové výzdoby až na konec s tím, „že se to nějak vyřeší“. Stejně jako to nejlepší místo a nejlepšího moderátora je vhodné si rezervovat i ten nejlepší tým floristů, který se podílel již na mnohých úspěšných akcích. Spoluprací s kvalitním dodavatelem, stejně jako v jiných oborech, získáte profesionální poradenství v oblasti floristiky, rychlost, originálně vytvořené květinové aranžmá. Celá koncepce květinové výzdoby pro Vaši akci bude navržena na míru, květiny budou zajištěny dle Vašich požadavků a přání, aranžmá dopravena včas na místo, nainstalovaná včetně váz a dekorací dle dohody. Po skončení akce budou samozřejmě aranžmá odklizena.

Vybírat můžete dle potřeb z mnoha možností výzdoby:

§  květinové aranžmá na bistrostolky

§  květinové aranžmá na banketní či rautové stoly

§  vysoká aranž – na pódium, ke vchodu do sálu

§  květinová výzdoba zasedacích místností a toalet

§  vypichovaná ikebama – na řečnický pult, na bar, na rautový stůl., atd..

§  neobvyklá objemná květinová aranž (např. ve velikosti člověka, exotické květiny, aranž v barvách Vašeho loga či firemní akce

§  originální kytice pro přednášející, účinkující či významné hosty

§  květinový dárek pro každého účastníka

§  a mnohem více..

www.laflorista.cz

Jsem krkavčí matka?!