inovativnosti, angažovanost zaměstnanců, interpersonální vztahy, důvěru akcionářů a zákazníků.
Získat si důvěru okolí není jednoduché. Mnozí z nás si navíc nepřipouštějí, že by mohli být nedůvěryhodní a nedokáží se dívat na dopad svého chování objektivně. Chcete-li proto vědět, zda vás okolí považuje za důvěryhodné a v čem se máte případně zlepšit, odpovězte si na následujících deset otázek. Čím více záporných odpovědí, tím více máte co dohánět.
- Ovlivňujete své okolí více svými činy než slovy?
- Uvědomujete si dopad svých přesvědčení a činů na ostatní?
- Dáváte nejprve svou důvěru druhým a teprve poté čekáte, že budou věřit oni vám?
- Používáte komunikační techniky pro posílení důvěry ve vaší osobu?
- Investujete do své práce to nejlepší, co ve vás je?
- Chcete to nejlepší pro lidi kolem sebe?
- Vyprávíte dobře uvážené příběhy tak, abyste pozitivně působili na své okolí?
- Budujete vztahy na základě etiky a dobrých úmyslů?
- Budujete dlouhodobé vztahy prostřednictvím spolupráce a výhod pro všechny?
- Děláte to, co říkáte, že budete dělat, a umožňujete ostatním totéž?
-kk-
Článek přebrán z kategorie Organizace pracovní činnosti na HR News
Celý článek: http://www.hrnews.cz/prevzeti-clanku?id=1650270#ixzz1zaXY1rtu