Co především by v této souvislosti měli vědět shrnul HR Development Blog:
1. Které pracovní pozice jsou zásadní pro obchodní úspěch společnosti
Každý náborář by měl znát pozice, jejichž uvolnění znamená pro firmu ztrátu peněz. Podle toho by měl určovat priority při sourcingu a řízení pasivních uchazečů.
2. Na které pozice jsou připraveni interní kandidáti
Bez vědomosti o tom, na jaké pozice má firma připraveny – byť neformálně – vhodné interní kandidáty, nelze správně rozhodovat o tom, zda hledat uchazeče uvnitř či mimo firmu.
3. Kdo je pro firmu „talent“
Náboráři by měli znát profily lidí, které manažeři jejich firmy považují za nejlepší a nejvýkonnější. Pokud je neznají, těžko je mohou hledat.
4. Jaké nové iniciativy talent managementu firma chystá
Nábor by měl vědět o nových rozvojových programech ve firmě, výsledcích měření výkonnosti a dalších iniciativách v oblasti řízení talentů. Měl by vědět, proč tyto iniciativy vznikají a jak je mohou zapojit do hledání talentů.
-kk-
Článek přebrán z kategorie Personální marketing na HR News
Celý článek: http://www.hrnews.cz/prevzeti-clanku?id=1641998#ixzz1ySRvznrW