Na řadu tak přichází posílání vánočních přání, novoročenek chcete-li. Aby vánoční přání byla na úrovni a splnila svůj účel, musí splňovat několik pravidel.
Komu firemní novoročenky poslat?
Klasicky se posílají dodavatelům, klientům, či kolegům. Určitě myslete i na potenciální klienty, kterým se chcete připomenout nebo jim jen zůstat na očích.
Jaké novoročenky vybrat?
Novoročenky mohou být romantické, veselé, vážné, s fotkami autorů nebo vánočními motivy. U výběru firemní novoročenky bychom určitě měli sáhnout po neutrální verzi. Klasickým motivem nic nezkazíte.
Nejjednodušší je samozřejmě rozeslat novoročenky s jedním textem všem najednou. Ale pozor, rozhodně by měly mít osobní rozměr. Doporučujeme tedy oslovit příjemce jménem a přání vlastnoručně podepsat. Dobré vztahy s klientem za jeden podpis stojí, nemyslíte?
Kromě vlastnoručního podpisu ale nezapomeňte do textu přání čitelně napsat také jméno, případně adresu či logo – příjemce musí vědět, od koho přání dostal… Pokud se to nehodí k Vámi vybranému motivu, přidejte do obálky třeba Vaši vizitku.
Kdy přání odeslat?
Budete-li posílat novoročenky poštou či kurýrem, pošlete je včas. Ideální dobou je druhý prosincový týden, tedy doba okolo 15. prosince. Dáte tak možnost ještě zareagovat těm, kteří na Vás třeba zapomněli. A to platí obráceně. Pokud od někoho dostanete novoročenku, je namístě poslat mu tu Vaši.
Pokud dáváte přednost přání v elektronické verzi, pak byste s jejím odesláním měli počkat zhruba na 20. prosinec. S pozdějším datem je pravděpodobné, že respondent Vaše přání obdrží až po svátcích.
Jak by mělo znít vánoční přání?
Vybrali jsme pro Vás dvě znění:
Děkujeme Vám za projevenou důvěru
v uplynulém roce a do nového roku 2016
Vám přejeme hodně zdraví, štěstí,
osobních i pracovních úspěchů.
Děkujeme za Vaši přízeň a přejeme Vám spokojené prožití vánočních svátků, spoustu radostných okamžiků, pevné zdraví a mnoho štěstí do nového roku 2016.
Tak šťastné a veselé!
Sandra Špačková