úspěchu, je velmi oblíbené.
Ale otázkou, která nedá začínajícím podnikatelům často spát, je, kterých 20% z toho tradičně 100% nasazení by to vlastně mělo být.
Podstatný přitom není výdej energie, ale to do čeho ji budeme investovat. Opět se tu ukazuje význam manažerského rozhodování, jež musí být v souladu nejen s naším podnikatelským plánem, ale musí respektovat i zásady efektivnosti. A co může být efektivnější než řešení na míru?
Můžeme si to ukázat na třech příkladech. Zaslechli jsme nedávno o readymade společnostech a začal nás zajímat prodej s.r.o., naše zkušenosti s podobným typem byznysu jsou však poněkud nedostatečné, takže buď obětujeme několik cenných hodin na dostudování problematiky, anebo pár minut na vyhledání firmy, která se prodejem společností zabývá.
Která varianta splňuje lépe pravidlo 80/20 je patrné. Podobné je to třeba s vedením účetnictví, buď budeme věnovat desítky hodin pro získání potřebných dovedností, popřípadě na vyhledání a zapracování účetní, nebo několik minut pro nalezení firmy, která se o naše účetnictví postará sama, jako třeba uctovnictvobga.sk
Do třetice můžeme uvést příklad týkající se vybavení provozu, nejsme-li odborníci v daném oboru, strávíme desítky hodin hledáním správných přístrojů, srovnáváním parametrů a vedle toho ještě dostudováváním faktických informací. Přitom třeba takový nákup počítací váhy za nás mnohem lépe obstará vyškolený odborník.