Extrémně výhodně internetové akce se u nás začaly rozvíjet ve velkém. V Praze už hromadné slevy využila snad každá druhá restaurace. Obrovské množství slevových portálů přineslo i řadu nekvalitních nabídek. Plno firem, které propagaci pomocí slev vyzkoušelo, byly s výsledky nespokojeny. Na vině je většinou špatná příprava a bídné služby samotných slevových webů.

Každý si totiž myslí, že stačí vybrat nějaký produkt, dát na něj slevu 90% a čekat na tisíce nových stálých zákazníků. Lidé ale takhle nefungují. Mnozí slevám nevěří. Naopak zkušení uživatelé vyhledávají jenom slevy a nikdy z nich nebudou stálí zákazníci.

Vysoká škola slev

Slevomat Univerzita má za cíl informovat zájemce o propagaci svých produktů o tom, jak správně nastavit svou kampaň tak, aby splnila účel. Jednorázové zvýšení prodeje je k ničemu, pokud se zákazníci nebudou vracet.

Série jednoduchý videonávodů nabízí důležité informace, které by měl vědět každý, kdo vážně uvažuje o slevové kampani. Kromě toho, jak kampaň připravit, se dozvíte i podle čeho vybírat samotný slevový server. Ani největší návštěvnost nemusí znamenat, že je server dobrý. Rozhoduje kvalita návštěvníků, nejen kvantita.

Základní informace ze Slevomat univerzity načerpáte během několika desítek minut. Další videonávody budou přibývat. Přístup ke všem těmto informacím poskytuje Slevomat zcela zdarma.

„Jde nám o zvýšení kvality všech slevových kampaní, nejen těch našich. Pokud se klienti naučí, jak má kampaň vypadat, budou to vyžadovat i od všech slevových portálů.“ dodává zástupce Slevomatu.

Z informačních videí se také dozvíte, jak se správně chovat ke svým zákazníkům, kteří využili slevové akce. Z průzkumů vyplynulo, že řada firem si úspěšnou slevovou kampaň sama pokazí špatným přístupem ke svým zákazníkům s voucherem. Slevová kampaň totiž není výsledek, ale naopak začátkem budování vztahu se zákazníkem.

Slevový portál má šanci ovlivnit max. 35% slevové kampaně. Zbytek záleží na personálu a kvalitě služeb propagované firmy, které vytváří největší hodnotu.

Další výuková videa budou i nadále přibývat. Sledujte proto Slevomat univerzitu pravidelně. Pokud vám některé informace budou chybět, využijte zákaznickou linku nebo email. Obchodní specialisté vám rádi se vším poradí.