že máte letos uspořádání vánočního večírku na starost vy? Co s tím?

Vězte, že docela pozdě, ale situaci lze ještě zachránit.

Ze všeho nejdůležitější je ujasnit si:

  • Jaký bude program večírku?
  • Kdo večírek financuje a jaký rozpočet máte k dispozici?
  • Co vše může být do rozpočtu zahrnuto a co si budou hosté platit sami?
  • Kdo bude pozván?

Jakmile si uděláte jasno v těchto základních bodech, můžete začít se samotným plánováním.

Jídlo a pití

I když byste si asi přáli, aby večírek měl nějaké téma a aby byl pro všechny nějak přínosný, vězte, že nakonec se zvrtne na pitku a žranici. Proto je nejdůležitější součástí večera jídlo a pití. Jídlo by mělo být k dispozici po celou dobu večírku – ideální je tedy raut, kde si lidé mohou nabírat sami, kdykoli se jim zamane. Většina restaurací je schopna raut zajistit na míru. Z alkoholu by mělo být k dispozici pivo a víno.

Hosté

Součástí večírku budou hosté, proto je nezapomeňte pozvat. Pozvánku se snažte adresovat každému zaměstnanci osobně. Protože už není příliš času na tvorbu pozvánek a jejich výtisk, pošlete jim je alespoň emailem.

Místo konání

Vyberte datum a místo konání večírku zarezervujte. Pokud vybrané místo bude mimo pracoviště, je namístě zajistit dopravu. V ideálním případě by mělo být místo konání vánočního večírku alespoň dostupné hromadnou dopravou.

Zábava

Ujasněte si, kolik za něj můžete utratit, kromě pohoštění byste se měli postarat i o zábavu. Ta ale nemusí být celý večer. Postačí barmanská show, taneční vystoupení, objednání DJe. Pokud nemáte peněz nazbyt, připravte nějaké společenské hry.

Výzdoba

Vánoční večírky většinou nebývají tematicky zaměřeny, ale výzdoba oko potěší. Jelikož se jedná o vánoční večírek, na výzdobu se hodí chvojí, svíčky, jmelí a jiné. Nebo můžete nafouknout několik balónků a oživit jimi místnost.

  • Firemní vánoční večírek může být akcí, na kterou budou všichni zaměstnanci dlouho vzpomínat. Rozměry a styl akce by však neměly vybočovat z toho, co je ve firmě obvyklé během roku. Atmosféru večírku rozhodně nepředstírejte, zanechalo by to v účastnících rozporuplné pocity, což motivaci a loajalitu zaměstnanců rozhodně nezajistí.

Sandra Špačková